Against her will Lea is put into a catholic boarding school. However she has no intention of adapting to this new life or submitting to its rules. Defiantly she concocts a plan to get out of the school as quickly as possible. With her new-found friend Katrin she decides to trap the young priest, seducing him in order to accuse him of making improper advances. The resulting scandal should be enough to save them from the school: “They'll take us away from this awful place immediately!”. Betrayed by their own hearts, the succession of events is very different from what the girls had planned.