Zuversicht kurze Geschichten aus der Nachbarschaft
In the film, various people from the director's personal circle tell what confidence means to them during the Corona-related lockdown and how they maintain their courage to face life, even in seemingly hopeless moments. The stories told here reflect the diversity of human thoughts and feelings and refer from the small to the universal.