Zvicra
The second largest foreign population in Switzerland is Albanian, and this is reflected in the DNA of the Swiss society, at all levels. The film highlights the complexity of lost and rediscovered identities in a society that is destined to adapt to ever-increasing population arrivals, seems more relevant than ever. By giving the voice to the concerned people the film studies this new generation of “the new Swiss” through several key characters, each giving a particular insight on this issue. What does it means to be Swiss today?