36 miles2
Once upon a time, there was a place in Kansas (United States) called Neuchatel! All that remains of the Neuchatel origins of the earliest inhabitants are the family names: “Bonjour”, “Junod” and “Jeanneret”. Virtually the only community life in Kansas' Neuchatel, now considered a ghost town, is at the cemetery! A film about “very distant cousins”!