Baggern
“For this job you need to have diesel fuel or hydraulic oil in your blood, otherwise you can’t do it!” Dust in their eyes, noise in their ears and passion in the heart! That’s the job of a digger driver working in the demolition business. How diggers become ballerinas and why after all size still matters.