Intraçables
Seven years ago, Giulia lost her husband David in an accident. One evening, a stranger gets into her taxi. Giulia recognises his face and remembers everything about the accident. Giulia embarks on a dizzying quest to find out the truth, but a mysterious hacker is determined to silence her. To escape this phantom enemy, Giulia is forced to flee with her son and go into a state of “digital death”.