L'intervallo
Naples: A teenage girl and boy are confined in a huge, abandoned building. She, Veronica, has insulted the local Camorra Boss and is now locked up in this eerie place. He, Salvatore, has nothing to do with the Camorra. Nevertheless, he has been forced to stand watch over her. She is sixteen years old, beautiful, self-confident, even a bit defiant; a girl well liked by most everyone she meets. He is shy, burly and clumsy. Because he was unable to reject the henchmen of the Camorra Boss, he now has to play the humiliating role of the guard.