Something You Said Last Night
After being fired from her job, Ren, an aspiring writer and mid-twenty-something, accompanies her Canadian-Italian family on vacation. The realities of being a stunted millennial and a trans woman coalesce as Ren struggles to balance the yearning for independence with the comfort of being taken care of.