A bassa voce
Three women trapped in oppressive and dark settings. They are Vittoria, Birgitta and Ingrid, locked in toxic and often violent relationships. Distant from each other but close in their shared suffering. Powerless and unable to react, it will be solidarity and recognition in each other that will allow them to redeem themselves.