A-Body
Five stories about pseudo-scientific surveys of the world and its inhabitants from the 19th century to the present day, told by voices that were not heard in the prevailing history. They tell how they were surveyed and photographed, and yet remained statistical material. The film asks what the world would look like if we had taken their voices into account? A film on comparing apples with pears.