A Free Daughter of Free Kyrgyzstan
In this Central Asian country where young women are still kidnapped as brides and conservative groups are gaining political influence, 21-year-old activist/pop-star Zere Asylbek refuses to back down. The film follows Zere's musical journey as she fights against gender inequality, despite being labeled as an “Agent of the West”.