A documentary about the filmmaker's grandmother Rösly Zangger (84). An isolated yet very extroverted woman who in spite of – or thanks to – the fact that she never got married, has smoked more than 20 cigarettes a day for 65 years and has enjoyed a whisky while watching television every day, leads a healthy and happy life.