Alles Gute
Women find themselves at a stage in life where loneliness blows them up like a balloon, tiredness lets them dance like a leaf in the wind and they even lose control of their own bodies. Yet, with plenty of empathy and solidarity, they master even those times. An occasional bath in a droplet also works wonders.