And Then we Touch
A shimmering space opens up when the human is touching the non-human. We are part of an intimate scene between two pupplayers in a living room. The close-up cinematography shows the soft touches and playful actions of two men dressed as dogs. The film confronts us with our own needs for sensuality, touch and playfulness as human animals.