Angela
Mark (16) finds a photo of Angela, his grandpa Johannes’ (80) first love. Fascinated, Mark gets the reserved Johannes to open up. As the conversation unfolds, they dive deeper into Johannes’past. Eventually, Johannes turns the tables and becomes the interviewer because Mark seems to be hiding something too. A profound chamber play about love across two generations emerges.