Anomalia
Having recently separated from her husband, neurosurgeon Valérie Rossier moves back to her native region of Gruyère with her son Lucas. Upon taking up her new position working under the renowned Professor Wassermann, strange events occur through which she gradually discovers her healing powers – to her great dismay. Can rectifying an error from the past influence the present? Tormented characters and contrasting worlds that are spellbinding and sometimes frightening. A fantasy series at the crossroads of science and faith.