Ardente.x.s
In Lausanne, Switzerland, a group of young women and queers in their early twenties are making pornographic films, camera in hand. Between their jobs for some and their studies for others, they do everything possible to produce ethical and dissident films. Very quickly, the country's media, and then the public, became interested in the collective. In the eyes of all, they are now involved in a fight for a different vision of desire and sexuality.