Au temps des ogres
At a winter camp, ten-year-old Nicolas feels uncomfortable and has trouble relating to the rest of the children. One night, after Solange, the camp counselor, tells the children an ogre story to put them to bed, Nicolas decides to run away from camp. His escape is cut short.