Aussi fort qu'une bête, aussi libre qu'un dieu
Their beauty is immaculate. And in danger, when threatened by the violence of men for whom the presence of differences is intolerable. In this encounter of love, of bodies given over to their desires, Clio, Sisyphus and Janus are the protagonists of a tense narrative between myth and reality.