Autoportrait: Seul dans le noir
Arguments, screams and cries are lost in the night. A family is torn apart. What happens when one decides to confront and overcome the old demons of a lost childhood to symbolically make a self-portrait of it. With this self-portrait, this experimental short film tries to put images and words on a family drama.