Autostop
For years, Floriane has been recording her conversations with the drivers who picked her up as a hitchhiker. She now re-enacts these scenarios with two actors, who perform the exchanges word for word with the help of an earpiece. Together, they explore the possibilities of interpretation, and the relationship between fiction and documentary.