Aux bains de la reine
Elsa returns to her homeland, Caldas Da Rainha in Portugal, where the world’s first spa resort was built. She would like to visit her mother there. With this minimal plot as a point of departure, viewers discover the city, its inhabitants and their mysterious activities, as well as fragments of Elsa’s family history. An impressionistic image emerges, times collide, dream and reality are intertwined.