Barbara Buser – Pionierin der Nachhaltigkeit
The award-winning Swiss architect Barbara Buser saves buildings from demolition and rebuilds them with reused materials. She transforms former industrial sites into urban living spaces that symbolize a careful approach to our environment and to each other. As a woman who is successfully forging her own path in a male-dominated field, Barbara Buser is a role model for the younger generation, who are fighting for a more sustainable, fairer world.