Basile rêve d'une araignée
Two years ago, Basile's life was turned upside down when a spider, spotted in a vivarium, began haunting his nights. What started as a recurring nightmare turned into a full-blown obsession, plunging Basile into a state of constant anxiety. Unable to understand the meaning of these dreams, Basile embarked on an introspective quest. He consulted a therapist, read up on dream interpretation, and delved into his childhood memories. Gradually, he made the connection between the figure of the spider and his relationship with his mother.