Becaària
1977. Sixteen-year-old Mario lives in a small village in Ticino, Italian-speaking Switzerland. While society around him is shifting in many ways, he experiences his first awkward sentimental approaches, has trouble in school, and constantly clashes with a father who doesn’t seem to get him. When he is sent off to the mountains to work as a farmer for the summer, some unexpected encounters will teach him a lot about life, love, and most importantly about himself.