Bella - Mia
A poetic film-essay told with an unusual narrative form. A large part of the film takes place in a surreal underwater world, because the essence of this relationship runs beneath the surface, in secret. It tells the story of two lovers whose love cannot withstand the challenges of everyday life. Narrated with a light humorous touch, yet entertaining, despite its tragic topic: domestic violence.