Belle comme un coeur
Rosie is a 12-year-old girl whose ugliness makes her the laughing stock of almost all her classmates and the victim of incessant bullying. One day, she is saved from a fresh attack by a one-eyed crow. Following the bird into a strange, dark forest, she meets a witch who will grant her dearest wish.