Beyond Farewell
Is it possible to contact our lost loved-ones in the hereafter? With this question at the back of her mind and her mute sorrow for her recently deceased father, the filmmaker embarks on a journey to open up the doors to the unknown world beyond. Guided by the humorous Scottish medium Bill Coller and in ongoing discussions with her mother she produces impressive images and sounds, and so manages to give an enriching insight: death is livelier and more talkative than it might seem.