Bookwyrms
In an old library, Astrid, a young author, struggles with her manuscript. When she writes down an idea, her ink comes to life and forms a small dragon-like creature – a Bookwyrm. It leads her deep into the shelves, into a world full of inspiration. On her journey through various literary genres, her idea evolves in unexpected ways. To move forward, Astrid must learn to let it go.