Boomerang
Boom! In the midst of a campaign of crucial importance to his career, Théo, a young and ambitious politician who harbours xenophobic ideas wakes up in the body of his cleaning lady, a Kurdish, veiled and Muslim asylum seeker! Will they manage to overcome their respective prejudices to avoid losing everything?