Brandnacht
Enquiries into the murder of a young woman take the private investigator Peter Keller to the idyllic village of Schwant in Emmental. But, the more entangled Keller gets in the treads of the apparently clearcut case of sex murder, the more obvious the flaws in the village idyll become. Keller's quest turns into a deadly mission.