Brandstifter
Early one evening in Vienna, Luc, who has just fallen in love with a beautiful woman, decides to make a quick cigarette run. On his way to the kiosk he comes across the scene of a fire raging in a flat. Luc is stopped by several police officers and asked to show a form of identity. Then he has to empty his pockets. Unfortunately, he’s got a lighter on him because he’s a smoker. Instead of returning to his girlfriend, he is taken directly to the police station and detained in a cell. The ensuing two-day series of “investigations” exceed everything that has ever been heard about zealous police officers.