Brikama
After more than thirty years in Europe, Omar returns to his native Gambia, which he left at 21 in search of a better future. Back where it all began, he reflects on his journey and the man he has become. Determined to give meaning to his return, he sets out to build something that was missing when he left: a home for young people in need. Through this personal mission, Omar carries a universal message — one of hope, resilience, and solidarity.