Butterfly Stroke
After Ruth is diagnosed with an incurable brain tumour, she travels to Switzerland to seek assisted suicide. When her granddaughter Lori finds out, she rushes to follow her grandmother in order to stop Ruth's decision – or at least to understand it. As the plans are put on hold, the relationship between grandmother and granddaughter is put to the test and long-hidden secrets come to light.