Chaos Ex Machina
Where are we headed? This is the question asked, not by an ancient Greek philosopher, but by a dysfunctional, nihilistic GPS navigator. Woe betide those who turn it on! A bizarre experimental film that attempts to follow a road that continually changes scale… and ends up in the scenery.