Charrette
Marthe, a final-year student at ETH Zurich, has 48 hours left to complete an architecture project with her friend Carolina. She dives into an intense sprint of model-making, drawing, and last-minute refinements. As the deadline approaches, the two navigate exhaustion, fleeting moments of laughter, and quiet determination, sustained by a quiet sense of complicity and focus that turns stress into something almost serene.