Chienne de rouge
A woman wakes up with the urge to film blood. In Paris, her city, she meets a blood conveyor, a grafter, a chimera... And she remembers a trial she followed a long time ago. The contaminated blood trial. Meanwhile, deep in a forest, a dog leads its search for blood.