Chnoi
Lia works at Swiss customs, inspecting shipments for counterfeit goods. She has lived with chronic knee pain for years. One weekend, while her friends set off in search of a lake, Lia stays behind. She decides to undergo placebo knee surgery: a treatment said to be effective even though she knows nothing real will be changed inside her body.