Cyclique
Immersed in the world of the bicycle messengers of Lausanne, the film lets the viewer participate in the lives of three messengers who find themselves at a turning point. The film takes us on a rollercoaster of decisions and lets us participate in some of the most intimate moments in the lives of Caroline, Raph and Matila. It addresses the difficulties of finding your place in this world.