D'une rive à l'autre
There are moments in life that we all fear having to face. Moments when the end becomes more imminent; our own or that of a loved one. But there is a house called Rive-Neuve, a palliative care home, where we know that until that time we so apprehend, life can still enlighten and astonish us.