Das Forum
In times of rampant populism and increasing distrust of the elite, the filmmaker accompanies the 81-year-old founder of the controversial World Economic Forum over the period of one year in his efforts to implement his leitmotif: to improve the state of the world. Can the WEF contribute to solving global problems? Or is it rather an integral part of the problem?