Das Leben vor dem Tod
Two elderly men living in an extinct village in Ticino. One of them lives alone in a large villa and announces that he wants to end his life at the age of 70. The other renovates a dilapidated house and tinkers with experimental art. Two worlds that collide. Added to this is the perspective of the director, who repeatedly intervenes in the film as a protagonist and stirs up conflicts. - Can you just die like that?