Das Missen Massaker
In order to settle an old family debt, the attractive Jasmin takes part in the Miss Switzerland elections. In the Misses' camp on an exotic island she not only meets her first love but also death in person! Within a short period of time, several Miss Switzerland candidates fall victim to him. Who is concealed behind the insane killer's mask? All are suspects, even Jasmin. And what sinister roles do Bart Simpson and Mr. Bean play in this nightmare?