Davosexpress
For the whole day of 25 January 2003 we followed demonstrators travelling by train to Davos to express their opposition to the World Economic Forum (WEF). Our intention was to chronicle this resistance in all its confusion and improvisation, without any attempt at an in-depth analysis of the movement. The idea was to discover, in the heat of the moment, some of the many facets of this heterogeneous group, which often comes in for criticism for its «altermondialiste» (alternative, other-worldly) ideology.