Debug Mode: Error 404 Experience Not Found
Your Dreamscape experience is riddled with bugs! These dreadful digital pests might very well eat through everything they see, and you’re the only one standing in their way. Hang on to your speedster as you launch through the rifts at full speed, and explore many corrupted worlds! Set a course for the asteroid field, join forces in a post-apocalyptic desert… and above all, stay alert: a well-deserved break could be the perfect grounds for an ambush. Keep your lasers hot, aim for the highest score, and DEBUG. THIS. MESS!