Deer Girl
You are looking for love! Rachele laughs at the stranger with whom she chats online. And she leads us to discover the only feeling she knows – the poisonous bond which unites her parents. In public they seem tenderly in love, but behind closed doors, it’s all possession, fear, submission and pain. Rachele wants to be different, but can she really be so, when the only form of love she knows is violence?