Der Imker
The moving story of a beekeeper’s fate. He lost everything in the turmoil of the Turkish-Kurdish war: his wife and children, his homeland and, with the loss of over 500 colonies of bees, also his livelihood. The only thing remaining is his love of bees and his unwavering trust in individual human beings, regardless of origin. Following a long odyssey fraught with deprivation, the beekeeper finds his way back to his passion in Switzerland.