Der kleine Vogel und das Blatt
A single yellow leaf hangs on the bare branch. A gust of wind blows and it begins to float through the white winter forest. In joyful pursuit, a little bird takes off into a breathtaking flight. In the meantime a fiery red fox licks its lips in anticipation.