Der Vampir auf der Couch
Vienna, 1930: Count Geza von Közsnöm has come to Vienna with his wife Elsa, to be treated by Sigmund Freud. He is tired of his life and has had enough of his wife and her constant whining over her missing reflection. Not knowing that the Count and his wife are vampires, Freud introduces his mysterious patients to the young painter Viktor. While visiting the painter, the Count takes an instant liking to Viktor’s girlfriend Lucy – more so than Viktor and the Countess would like.