Des yeux partout
Clarisse hates the idea of being watched by strangers behind surveillance cameras. However she agrees to be filmed while taken to confront places where surveillance cameras are everywhere: Monaco, where the whole principality is filmed, and Middlesbrough, where passersby are spoken to through speakers placed under the cameras.